شرایط و روش بازگشت کالا

کاربر گرامی، مقدم شما را به سایت چترا محرک گرامی می‌داریم و بدینوسیله اعلام می‌نماییم که تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بستر امنی را برای خریدی آسان فراهم کنیم.

ازاین‌رو، یکی از مواردی که می‌تواند برای شما اطمینان‌خاطر ایجاد کند، بازگشت کالا و یا گارانتی است که شرایط و رویه هر کدام در چارچوب خاصی مشخص شده است تا در نهایت منجر به یک خرید لذت بخش برای شما خریدار عزیز شود. در ادامه قوانین این بخش را می‌خوانید:

۱. کالاهای موجود در چترا محرک، ضمانت ۷روزه تعویض و یا بازگشت کالا را دارا هستند. به‌جز سفارشات طراحی سایت، کالاهای دیجیتال و کالاهایی که باید سالم تحویل خریدار شوند. ازاین‌رو، خریدار باید از همه لحاظ در موقع تحویل سفارش، کالای مورد نظر را بررسی کند و در صورت ایراد و یا مغایرت با مشخصات کالا و سفارش از تحویل آن خودداری کند و با پشتیبانی فروشنده تماس برقرار نماید. قابل ذکر است که در خصوص این دسته از کالاها بعد از تحویل خریدار، طبق شرایط گارانتی محصول اعمال نظر خواهد شد.

تبصره۱: اگر کالای مورد نظر از طریق پست به دست خریدار برسد و دارای مغایرت و یا آسیب‌دیدگی باشد، باید طی ۲۴ ساعت از طریق تیکت موجود در سایت به اطلاع پشتیبانی چترا محرک برساند و بعد از هماهنگی‌های لازم و تاییدیه فروشنده عودت شود.

تبصره۲: هرگونه تغییر و آسیب به بسته‌بندی کالاها، اعم از پاره کردن، چسباندن برچسب و نوشتن و توضیحات بر روی بسته‌بندی محصول، استفاده از این قانون را از بین می‌برد. و ازاین‌رو، در هنگام باز کردن و عودت به فروشنده کاملا دقت لازم را انجام دهید.

۲. اگر خریدار کالای خریداری شده را طبق اصول استفاده نکند، درنتیجه این قانون برای وی اعمال نخواهد شد. همچنین در صورت عدم استفاده صحیح از کالاهای خریداری شده و بروز هرگونه حادثه برای مصرف‌کننده، تاکید می‌شود که هیج مسئولیتی متوجه چترا محرک نخواهد بود.

۳. این قانون فقط برای کالاهایی است که سالم به‌دست خریدار رسیده باشد.

۴. اگر کالای مرجوعی در هنگام عودت به چترا محرک با صدمه مواجه شود، درنتیجه دیگر شامل این قانون نخواهد بود.

۵. در زمانی‌که کالای عودتی به چترا محرک می‌رسد، اگر موجودی به اتمام رسیده باشد و یا هر حادثه غیرمترقبه‌ای برای چترا محرک رخ دهد، مبلغ پرداختی عینا به خریدار عودت می‌شود و این موضوع تحت هیچ شرایطی شامل پرداخت ضرر و زیان به خریدار نخواهد شد، حتی اگر در زمان رسیدن کالا به چترا محرک قیمت آن کالا افزایش پیدا کرده باشد و یا خریدار می‌تواند کالای دیگری را انتخاب و پس از محاسبه مابه‌التفاوت و پرداخت و دریافت آن سفارش جدید خود را تحویل بگیرد.

۶. آدرس عودت کالاها، همان آدرس چترا محرک است که به اطلاع خریدار رسیده است.

۷. اگر خریدار بعد از پرداخت و قبل از ارسال سفارش تصمیم به انصراف بگیرد، باید سریعا از طریق تیکت و تماس تلفنی درخواست خود را اعلام کند.

تبصره: اگر سفارش ارسال شده باشد هزینه برگشت کالا به‌عهده خریدار است.

۸. اگر کالا از طریق پست و یا شرکت‌های حمل‌ونقل ارسال شود و  در حین مراحل ارسال، کالا آسیب ببیند، هزینه خسارت باید توسط اداره پست یا باربری مربوطه صورت پذیرد. در این حالت بهتر است خریدار کالای آسیب دیده شده را تحویل نگیرد.

۹. بعد از رسیدن کالا معیوب یا آسیب دیده به دست فروشنده، حداقل ۷۲ ساعت کاری زمان برای کارشناسی، تایید و ارسال مجدد زمان لازم است و اگر نیاز به عودت پول باشد طی ۷۲ ساعت چترا محرک باید مبلغ را عودت نماید.

۱۰. کلیه زمان‌های اعلام شده برای شرایط عادی کشور است.

در نهایت همه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن خدمات مربوطه ارائه شود تا رضایت خریداران را به‌دست آوریم.

keyboard_arrow_up